לעמוד הבית

תנאי שימוש בחדרי ישיבות ייעודים

  1. השכרת חדר ישיבות:
א.   עבור השכרת חדרי הישיבות, "הלקוח" ירכוש חבילת שעות או שעות בודדות מאת מפעילת המתחם (להלן: "קומפורטק ספייסס") מראש לפני הגעה למתחם.
ב.   תהליך ההזמנה – הלקוח ימלא טופס הזמנה או ישלח דרך ווטאטסאפ את המועד/ים הרצויים על ידו. במידה והמועד מאושר ע"י קומפורטק ספייסס, ישלח שובר תשלום ללקוח וההזמנה תאושר לאחר ביצוע התשלום. בהמשך ישלח זימון בהודעת  sms ו/או אימייל ו/או וואטסאפ ללקוח. להודעה יצורפו פרטי ההזמנה, תאריך ושעה, קישור הגעה באמצעות waze.
ג.    קומפורטק ספייסס מאשרת הזמנות בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
ד.   ניתן לבצע תשלום במספר אופנים:
שובר תשלום – קומפורטק ספייס תשלח קישור ללקוח. הלקוח ימלא את פרטיו, לרבות את הפרטים שברצונו שיופיעו על גבי החשבונית. כמו כן ימלא את פרטי האשראי לביצוע התשלום. הלקוח יקבל באופן אוטומטי את חשבונית המס למייל.
העברה בנקאית – לחשבון בבנק מזרחי טפחות סניף 420 חשבון 629966 חשבון ע"ש קומפורטק ספייסס בע"מ. יש לשלוח אישור על ביצוע העברה.
כרטיס אשראי – תשלום טלפוני מול אינה 03-7795582 בימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00.
ה.   הלקוח יבצע הזמנה למספר שעות אשר יחל משעה עגולה ויסתיים בשעה עגולה. באם הלקוח יהיה מעוניין בהזמנה שתחל במחצית השעה, יוכל לבצע זאת ע"י פניה לשירות הלקוחות דרך הוואטסאפ ו/או הטלפון ו/או המייל.
ו.    הזמן המינימלי אותו ניתן להזמין הינו שעה בלבד.
  1. התנהלות שוטפת לאחר ביצוע התשלום
א.   תיפתח קבוצת וואטסאפ ייעודית ללקוח וצוות קומפורטק ספייסס.
ב.   כל לקוח יקבל קוד כניסה הן למתחם והן לחדר שהזמין.
ג.    קוד כניסה למתחם יהיה פעיל רבע שעה לפני מועד ההזמנה.
ד.    קוד כניסה לחדר יהיה פעיל בשעת ההזמנה המדויקת.
ה.   ניתן להאריך את משך הפגישה בקפיצות של חצי שעה, כל עוד אין לקוח אחר שהזמין את החדר. באחריות הלקוח לבדוק שאין לקוח אחר אחריו.
ו.    במידה והלקוח האריך את משך השהות בחדרי הישיבות, באחריותו להסדיר תשלום בגין הארכה תוך 24 שעות מרגע קבלת שובר תשלום בגין הארכה. חישוב היחסי עבור הארכת השהות, יחושב באופן יחסי למחיר ההזמנה הבסיסי.
ז.   בעת עזיבת החדר על הלקוח לוודא כי הוא נקי ומסודר כפי שהיה בתחילת השימוש, לטובת לקוחות נוספים שיגיעו אחריו (סידור כיסאות, להכניס את הכבלים לתחנת העגינה ולא להשאיר פסולת).
ח.   באחריות הלקוח לסגור את דלת חדר הישיבות ואת דלת הכניסה למתחם.
ט.   במתחם מערכת בקרת כניסה אשר מזהה את הכניסה ואת היציאה ועל כן סגירת הדלתות בסיום הישיבה קובעת את המועד היציאה הסופי מהחדר.
  1. מידע כללי
א.   החלל הציבורי כולל סלון ומטבח מאובזר במכונת קפה, תמי 4, מקרר ומיקרוגל לרווחת אורחי המתחם. יש לשמור עליהם נקיים ותקינים לטובת כלל אורחי המתחם.
ב.   רשת אלחוטית – Comfort Guest   סיסמה  10203040.
ג.    בחדרי הישיבות מותקנות מערכות מולטימדיה. במידה ויש תקלות במערכות המולטימדיה, הלקוח לא יוכל לתבוע כל פיצוי בגין תקלות אלו כלפי קומפורטק ספייסס. מובהר בזאת כי הלקוח רשאי להשתמש בהם ללא עלות נוספת אך הוא מגיע עם הציוד והמחשוב שלו ואינו תלוי במערכות אלו.
ד.   בחדר Conference room ובחדר Lecture room מותקנים לוחות מחיקים. קומפורטק ספייס אינה מספקת כלי כתיבה ללוחות המחיקים ועל אחריותו של הלקוח להביא עימו כלי כתיבה המתאימים ללוחות המחיקים.
  1. מדיניות ביטולים
  • הלקוח רשאי לשנות את הזמנתו ולקבוע מועד חלופי ללא עלות נוספת, לכל היותר פעמיים, ובלבד ששינוי זה בוצע שני ימי עסקים מהמועד שהוזמן.
  • במידה והלקוח יהיה מעוניין לבטל את ההזמנה לאחר ביצוע התשלום, יהיה זכאי להחזר בגובה 50% מסכום ההזמנה ולקבל את היתרה תוך 14 ימי עסקים וזאת בתנאי שהודעתו ניתנה בכתב בכל אמצעי, שני ימי עסקים מהמועד שהוזמן.
ג.    קומפורטק ספייסס רשאית לבטל את הזמנת הלקוח לפי שיקול דעתה ומכל סיבה שהיא בכל עת ואף באותו יום ולהחזיר ללקוח כל תשלום שבוצע על ידו. ד.   הלקוח לא יהיה רשאי לתבוע כל פיצוי בגין ביטול מצידה של קומפורטק ספייסס.
  1. הנחיות קורונה
א.   במידה ואם יוטל סגר, הלקוחות לא יחויבו על שעות שלא ניצלו.
ב.   על כל משתמשי המתחם מוטלת החובה לפעול בהתאם להוראות משרד הבריאות.